De raamlijsten op mijn 2021 Telluride Nightfall Edition verkleuren. De chromen kleur begint erdoorheen te komen. Heeft iemand anders dit probleem? Ik vraag me af of Kia een soort verf op de lijst heeft gebruikt die vervaagt?
Ik heb hetzelfde probleem met onze 2022 Nightfall edition, de dealer erkent dat ze klachten hebben gehad, maar ze kunnen niets doen! Ik begrijp dit niet, dit zou onder onze lakgarantie moeten vallen, dus ik denk dat ik hogerop moet gaan dan de dealer om het probleem op te lossenDe raamlijsten op mijn 2021 Telluride Nightfall Edition verkleuren. De chroomkleur begint erdoorheen te komen. Heeft iemand anders dit probleem? Ik vraag me af of Kia een soort verf op de lijst heeft gebruikt die vervaagt?
Als je naar de dealer gaat, zorg er dan voor dat ze het niet toeschrijven aan "invloeden van buitenaf" of je de Chemical Guys chroompoets opdringen. Kia corporate neemt het woord van de dealer aan en daarna ben je zo goed als klaar. De poetsmiddel maakte mijn sierlijst nog zilverkleuriger, dus doe ook geen moeite. Kia's nalatigheid in hun productiekwaliteit en loyale klanten is ongelooflijk.Ik heb hetzelfde probleem. 2021 Kia Nightfall Edition. Nieuw gekocht in juli 2021. Slechts 15.500 mijl op het voertuig. Vandaag pas gemerkt dat de sierlijstverf vlekkerig is rond de ramen aan de bestuurders- en passagierszijde. Ik was mijn voertuig met de hand met goede producten. Nog steeds een probleem. Bel morgen mijn dealer. Heeft iemand geluk gehad met het vervangen van de sierlijst en het probleem niet meer gehad?