Kia Telluride Forums banner
21 - 40 of 53 Posts
Listwy okienne w moim Telluride Nightfall Edition z 2021 roku odbarwiają się. Chromowy kolor zaczyna przebijać. Czy ktoś jeszcze ma ten problem? Zastanawiam się, czy Kia użyła jakiegoś rodzaju farby na listwie, która blaknie?
Mam ten sam problem z naszą edycją Nightfall z 2022 roku, dealer przyznaje, że mieli skargi, ale nic nie mogą zrobić! Nie rozumiem tego, powinno to być objęte naszą gwarancją na lakier, więc chyba będę musiał pójść wyżej niż do dealera, aby rozwiązać problem
 
Ten sam problem - Nightfall Edition 2021. Zauważyłem to około 5 miesięcy temu i myślałem, że to tylko plamki, ale stopniowo się pogarsza. Skontaktuję się w tym tygodniu z dealerem, aby zobaczyć, co mają do powiedzenia. Zazwyczaj otrzymuję świetną obsługę od mojego dealera, więc trzymam kciuki!
 
Pomyślałem, że też się wtrącę, żeby być na bieżąco ze statusem tego głupiego problemu. Walczę z tym od kwietnia 2021 roku... około 6 miesięcy po tym, jak dostałem moją wersję Telluride Nightfall Edition z 2021 roku. Wygląda to okropnie i tylko się pogarsza. Też dostałem to samo wytłumaczenie... chemikalia z myjni samochodowych, zostawianie na słońcu, bla bla bla. Odrzuciłem to od razu. Powiedziałem im: "Więc każdy inny samochód na świecie może korzystać z myjni i parkować na słońcu, a ich wykończenia są w porządku, ale Telluride i jego wykończenia są tak delikatne i kruche, że nie mogą robić tego, co robią inne samochody? I to ma być pojazd do jazdy na świeżym powietrzu?" Zrobiłem zdjęcia i nic nie słyszałem, ale zobaczymy.
 
Jakieś wskazówki dla faceta, który nie miał szczęścia z ciągłymi rozmowami telefonicznymi w sprawie Kia, w których dealer (Kia Northlake w Palm Beach Gardens) twierdzi, że to "wpływy zewnętrzne", a dyrektor generalny w salonie twierdzi, że jest po mojej stronie i robi wszystko, co w jego mocy z Kia corporate? Mój 2021 nightfall zaczął blaknąć w ciągu kilku miesięcy po zakupie i jest teraz prawie całkowicie srebrny. Pasta do chromu Chemical Guys sprawiła, że ​​stał się jeszcze bardziej srebrny! Wygląda jak kompletny badziew. To już rok ciągłego BS. Nigdy więcej nie kupię ich pojazdów.
 
Mam ten sam problem. 2021 Kia Nightfall Edition. Zakupiony jako nowy w lipcu 2021 roku. Tylko 15 500 mil na pojeździe. Dopiero dzisiaj zauważyłem, że farba na listwach jest plamista wokół okien po stronie kierowcy i pasażera. Myję swój pojazd ręcznie dobrymi produktami. Nadal mam problem. Zadzwonię jutro do mojego dealera. Czy ktoś miał szczęście z wymianą listew i problem nie pojawił się ponownie?
 
Mam ten sam problem. 2021 Kia Nightfall Edition. Zakupiony nowy w lipcu 2021 roku. Tylko 15 500 mil na pojeździe. Dopiero dzisiaj zauważyłem, że farba na listwach jest plamista wokół okien po stronie kierowcy i pasażera. Myję swój pojazd ręcznie dobrymi produktami. Nadal mam problem. Zadzwonię jutro do mojego dealera. Czy ktoś miał szczęście z wymianą listew i problem nie pojawił się ponownie?
Kiedy pójdziesz do dealera, upewnij się, że nie zrzucają tego na "wpływy zewnętrzne" lub nie wciskają Ci pasty do chromu Chemical Guys. Kia corporate bierze słowo dealera, a potem jesteś w zasadzie skończony. Pasta sprawiła, że moje listwy były jeszcze bardziej srebrne, więc też się tym nie przejmuj. Zaniedbanie Kia w zakresie jakości produkcji i lojalnych klientów jest niewiarygodne.
 
Mam ten sam problem z moją edycją nightfall z 2022 roku!!!!! Zabrałem go dzisiaj do dealera i powiedziano mi, że muszą spróbować wypolerować i wysłać zdjęcia. Potarli ogromną plamę farby na mojej listwie i powiedzieli mi, że zadzwonią, gdy usłyszą od KIA! 🤬🤬jak WTF?!?!?!? Potem kobieta powiedziała mi, że jeśli to wymienią, to może nigdy nie być cała listwa!! Cała listwa wokół okien wygląda jak gówno!!
 
Ja również! Edycja Nightfall 2021, a czarne wykończenie wokół okien zaczyna blaknąć. Próbuję umówić się na wizytę u dealera, ale nie odpowiadają na SMS-y, połączenia telefoniczne ani rezerwacje online! Jak dotąd podoba mi się mój Telluride, ale obsługa nie była wspaniała.
 
Nocne niebo 2021 i doświadczanie tych samych problemów. Dealer zrobił zdjęcia i wysłał je do działu gwarancyjnego, dzisiaj otrzymałem pocztę głosową, że odmówili. Zamierzam eskalować, ale prawdopodobnie skończę płacąc za owinięcie wykończenia. Wygląda to tak okropnie, jestem naprawdę sfrustrowany.
 
Ta sama piosenka, ten sam taniec. Mam Telluride Nightfall Edition z 2021 roku. Po pewnej pracy udało nam się uzyskać numer sprawy za pośrednictwem naszej gwarancji Kia. Zabrałem go do serwisu. Powiedzieli, że go wymienią, jednak tylne szyby są niedostępne i nie mają pojęcia, kiedy mogą się pojawić. Mogą minąć miesiące. Zobaczymy.
 
Zadzwoniłem do Kia, otrzymałem numer reklamacji i kiedy miałem następną wizytę serwisową, powiedziałem pracownikowi serwisu, że dzwoniłem do Kia w sprawie schodzącej farby z wykończenia. Powiedział, że poprosi kierownika serwisu, aby na to spojrzał. Powiedzieli mi, że mają części w magazynie i mogą to zrobić od razu. Powiedziałem im, że mogę poczekać. Zajęło to około 3 godzin. To było rok temu i zamienniki zaczynają blaknąć. To trochę do bani, ponieważ to fajnie wyglądający samochód, jest potrójnie czarny, ale z tymi zepsutymi listwami już nie tak bardzo.
 
Pomyślałem, że tu wskoczę, ponieważ w tym tygodniu miałem problem z gorącym ziemniakiem z moim dealerem KIA i pracownikiem obsługi klienta KIA. Dealer unika problemu (słońce Florydy - myjnia samochodowa - przyczyny naturalne) od października i próbuję skłonić przedstawiciela KIA do naprawienia sytuacji. Poprosiłem, aby regionalny menedżer KIA obejrzał samochód i powiedział nam, że tak właśnie mają wyglądać ich samochody po 3 latach. Ale jak mi powiedziano przez przedstawiciela KIA - "regionalni menedżerowie KIA NIE OBSŁUGUJĄ KLIENTÓW, A KIA POLEGA W 100% NA SZKOLONYCH TECHNIKACH DEALERÓW, ABY PODJĄĆ OSTATECZNĄ DECYZJĘ" w kwestiach takich jak ten problem z wadą fabryczną chromu. Aha, przy okazji - Dealer jest bardziej niż chętny do wymiany, jeśli za to zapłacimy.... KIA zasugerowała, żebym zabrał go do innego dealera KIA w celu uzyskania drugiej opinii, co zrobię w przyszłym tygodniu. Zauważyłem, że w nowej edycji nightfall używają teraz całkowicie czarnej listwy, więc przypuszczam, że KIA zdała sobie sprawę z wady produkcyjnej i przeszła na lepsze rozwiązanie.
 
Kupiłem moją KIA Telluride nightfall edition z 2022 roku w październiku 2021 roku. Czarne wykończenie wokół moich okien zaczęło blaknąć i odpryskiwać w ciągu 8-9 miesięcy od daty zakupu. Dealer wymienił każde okno, w tym tylne szyby w 3. rzędzie, ale nie chciał wymienić okna pasażera w 2. rzędzie, ponieważ twierdził, że nie było ono wyblakłe ani odpryskujące jak inne. Kiedy przyszedłem je odebrać, po wymianie ram okiennych, okno pasażera w 2. rzędzie nie pasowało. Powiedzieli więc, że poinformują producenta, że nie jestem zadowolony. Oczywiście musiałem wrócić ponownie, gdy części przyszły, aby wymienić to jedno, co było bardzo niewygodne. Gdyby po prostu wymienili je wszystkie za pierwszym razem, jak prosiłem, ponieważ wiedziałem, że nie będą pasować. Przejdźmy więc do sierpnia 2023 roku, poszedłem na wymianę oleju i pokazałem technikowi, że ramy okienne znów zaczynają blaknąć, a jedno z okien zaczęło odpryskiwać. Stwierdził, że skontaktuje się z producentem i skontaktuje się ze mną. Czekałem około 2 tygodni i zadzwoniłem, technik powiedział, że odmówiono, nie może nic zrobić. Więc polecił mi zadzwonić do producenta. Cóż, zadzwoniłem do producenta dwa razy i powiedzieli, że jeśli dealer odmawia wymiany, nie mogę nic zrobić. Więc oddzwoniłem do technika. Stwierdza, że rozumie moją frustrację i wszystko, co mogę zrobić, to narzekać w nadziei, że kiedyś to zatwierdzą. Jak mu powiedziałem, rozumiem, jeśli to ja to spowodowałem i nie chcą tego zmienić, ale to problem producenta, a mój pojazd ma gwarancję, to nie wina klienta. Moim zdaniem, po co wymieniać ramy okienne, jeśli nie mieli rozwiązania, aby to się nie powtórzyło. Nie ma powodu, aby pojazd o wartości 53 000 dolarów, który ma mniej niż 2 lata, miał tego rodzaju problemy. Kolejnym problemem, który zauważyłem w zeszłym tygodniu, jest to, że moja skóra na kierownicy blaknie do plamistego szarego koloru. Nigdy więcej nie kupię KIA, ponieważ zdecydowanie nie stoją za swoimi gwarancjami, a pojazd jest do niczego w ciągu kilku miesięcy od wyjechania z parkingu.
 
21 - 40 of 53 Posts